Goji Cream - مصنوعات کا جائزہ لینے، تجربہ، پاکستان میں خریداری

Nature Confirmed Giveaway

Today we will randomly choose one visitor that will get

Goji Cream 3 PACKS FOR FREE -

Click on GET FREE button and "allow" us to send you notification if you are the winner.

ساتھ تجربات Goji Creamجھریاں ظاہری جلد پر موجود سلوٹیں ہوتی ہیں جو کہ چہرے کے عضلات کی بہت زیادہ سرگرمی کے نتیجے میں جلد کی شکن کی صورت میں ظاہر ہوتی ہیں، جس سے جلد اپنی لچک، مضبوطی اور دیگر خصوصیات کھو دیتی ہے۔ اندرونی جلد کے کولیگن ریشے لچک فراہم کرتے ہیں، اور مضبوطی – کولیگن ریشوں کے درمیان موجود ہائی الورونک ایسڈ کے سالموں کی بدولت ہوتی ہے۔

جھریاں خون کی شریانوں میں رکاوٹ بنتی ہیں، جس سے دوران خون اور سالمویہ کی گردش میں خلل آتا ہے۔ اس کی وجہ سے آکسیجن جلد میں داخل نہیں ہو پاتی، نئی جھریوں کے آنے سے پرانی جھریاں مزید گہری ہو جاتی ہیں۔ اگر اس کا علاج نہ کیا جائے، تو یہ عمل ناقابل واپسی ہے۔

جھریوں سے بچاؤ کے طریقے: لوشنز، ماسکس، بوٹکس انجیکشنز، کیمیائی طریقے سے جلد کو چھیلنا اور پلاسٹک سرجری۔ آخری تین طریقے سب سے زیادہ خطرناک تّصور کیے جاتے ہیں

میں Goji Cream مکمل اعتماد کے ساتھ ہر عمر کی خواتین کو تجویز کر سکتی ہوں، یہ واقعی کام کرتی ہے۔ Goji بذات خود ایک دلچسپ چیز ہے، یہ بیریز اپنے اندر بے پناہ جادو رکھتی ہیں، اس میں کوئی تعجب نہیں کہ یہ جھریوں پر قابو پا لیتی ہیں۔

Goji Cream – مرد کے تجربات

میرے شاگرد کی والدہ نے مجھے یہ تحفے میں دی۔ لوگ مجھے مختلف اقسام کی چیزیں دیتے ہیں، لیکن میں نے اس جیسے اثرات پہلے کبھی نہیں دیکھے – جلد ہبت جلد ہی چہرے کا تناؤ اور جھریاں دار جھریوں کو معمول پر لے آئی اور چھوٹی ملتی جلتی جھریاں بھی ہموار ہو گئی۔ میں اس کو دو ہفتوں سے استعمال کر رہی ہوں اور اس کے نتائج واضح طور پر دیکھے جا سکتے ہیں۔ میرا خیال ہے کہ میں جلد ہی سنجیدہ نوعیت کی جھریوں کے  خلاف لڑوں گی۔

Goji Cream مصنوعات کا جائزہ لینے

ڈاکٹر اوز اور ان کی ٹیم نے ایک ایسے سستے ترین طریقے کا انکشاف ڈاکٹر اوز اور ان کی ٹیم نے ایک ایسے سستے ترین طریقے کا انکشاف کیا ہے جس میں کم سے کم وقت میں چہرے سے جھریاں ختم کی جا سکتی ہیں! ہالی وڈ فتح ہو گیا

– ہالی وڈ کے ستارے کیسے اپنی 40 سال، 50 سالہ اور حتٰی کہ 60 سالہ عمر میں اتنے روشن اور جوان نظر آتے ہیں؟ کیا وہ ہمیشہ مہنگے
بوٹوکس کا استعمال اور خطرناک پلاسٹک سرجری کرواتے ہیں؟ ڈاکٹر اوز کے مطابق، ایسا نہیں ہے! تو اگر وہ زبردست نظر آنے کے لیے سرجری
کا استعمال نہیں کر رہے، تو ان کا راز کیا ہے؟ پڑھتے جائیں، یہ حیران کن طور پر موثر، محفوظ، اور سستا ہے

کچھ ہفتے پہلے ڈاکٹر اوز کے شو میں، اس نے ڈھلتی عمر کے مشہور گاہکوں کو جو فوری طور پر اپنی عمر سے 10 سے 15 سال جوان
نظر آنا چاہتے ہیں لیکن سرجری یا بوٹوکس کے ممکنہ خطرات سے ڈرتے ہیں ان کو دیے گئے راز میں سب کو شریک کر لیا۔ ہمیں بہت حیرانگی
ہوئی کہ ان کی تکنیک کتنی سادہ، سستی، اور موثر تھی، ہم نے اسے اپنے طور پر آزمایا اور اس کے نتائج پر خصوصی آرٹیکل لکھا

جہاں خریداری کے لئے Goji Cream

ڈاکٹر اوز نے ابھی تک یہ جھریوں کا راز اپنے اعلی ادائیگی کی حامل مشہور گاہکوں کے لیے محفوظ رکھا۔ انہوں نے کہا کہ انہیں ایسا محسوس ہوا کہ اب انہیں اپنے ناظرین کو بتا دینا چاہیے کیونکہ وہ اپنے ناظرین کی ان گنت کہانیاں سن کر تھک چکے تھے کہ انہوں نے ہزاروں ڈالر مہنگی ترین انسداد بڑھاپے کی مصنوعات یا خطرناک سرجیکل طریقے جو بڑے وعدے کرتے ہیں لیکن اکثر فائدے سے بہت زیادہ نقصان دے دیتے ہیں۔ نتیجے کے طور پر، کچھ ہفتے پہلے

انہوں نے اپنے شو میں کہا کہ وہ متجسس تھے جب مہینوں کے تکلیف دہ ٹیسٹس اور تحقیق کے بعد، ان کی ٹیم ایک ایسے مصنوعہ کے قریب پہنچ گئی تھی جو

وٹامن C متاثرہ جلد میں گہرائی تک جذب ہو جاتی ہے اور نئے کولیجن کو متحرک کرتا ہے – ایک پروٹین جو جلد کو ملائم اور مضبوط بناتا ہے۔ یہ بناؤ سنگھار کے میدان کی اکثر کی خواہش ہے، کیونکہ 2009 کے مطالعے میں بیان کیا گیا، کہ بغیر ڈاکٹری نسخے کے حامل وٹامن C کو اپنی جلد پر لگانے سے

میری کہانی کہ کیسے میں 20 سال کم عمر نظر آنے میں کامیاب ہوئی، یہ جان کر آپ کا منہ کھلا کا کھلا رہ جائے گا!

Goji Cream پاکستان کی خریداری

ہائے لڑکیو! آج میں نے آپ کے ساتھ اپنے ڈائری نوٹس شئیر کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔۔۔ میں آپ کو اصل نہیں دکھانا چاہ رہی تھی، لیکن میں اپنے سب تحفظات اور جذبات کی ترجمانی کی کوشش کروں گی تاکہ آپ اسے بہتر طور پر سمجھ سکیں۔ در اصل میں اپنی ذاتی کہانی نہیں سنانا چاہ رہی ہوں جس سے میرے چاہنے والوں میں اضافہ ہو اور میں مقبول ہو جاؤں۔ میں تو صرف ایسے لوگوں کی مدد کرنا چاہتی ہوں جو کہ میرے جیسے مسئلے سے نکلنے کے لیے جد و جہد کر رہے ہیں۔

دو سال قبل مجھے نفسیاتی مسئلہ ہو گیا تھا۔ میں اکیلا محسوس کر رہی تھی، میں ذہنی دباؤ میں تھی اور میرے گھر والے مجھے ہسپتال لے جانے کے علاوہ کچھ نہیں کر سکتے تھے جہاں میری خاص دیکھ بھال کی گئی اور میں بہتر محسوس کرنے لگی۔

میں کیوں اکیلا محسوس کر رہی تھا۔ اب میں سمجھ سکی ہوں کیوں۔۔۔ آپ کو صرف میری تصویریں دیکھنا ہوں گی اور آپ کو سمجھ آ جائے گی۔ میرے شوہر نے مجھے نوجوان خاتون کے لیے چھوڑ دیا۔

یہ کوئی راز نہیں ہے کہ اگر آپ خود سے محبت نہیں کرتے تو کوئی بھی آپ سے محبت نہیں کرے گا۔ ظاہر ہے میرے کوئی دوست نہیں تھے، شوہر بھی نہیں، نہ ہی کوئی مصروف سماجی زندگی کیونکہ میں اپنے آپ سے نفرت کرتی تھی۔ مجھے اپنی جسمانی وضع سے نفرت تھی۔ مجھے اپنا چہرہ، اپنی جھریاں، میری آنکھوں کی تھیلیاں اور نمایاں لکیریں سب بری لگتی تھیں۔

جب میں سکول میں آئی جہاں میرے بچے پڑھ رہے تھے تو میں نے نوٹ کیا کہ وہاں میں سب سے بڑی ممی ہوں۔۔۔ اس سے مراد میری اصلی عمر نہیں بلکہ جیسے میں دکھائی دیتی تھی۔ میرے بچوں کو کچھ دھونس دباؤ بھی برداشت کرنا پڑا کیونکہ انکی ممی اس طرح لگ رہی تھی۔ کوئی عجب نہیں کہ آخر کار میں نفسیاتی ہسپتال میں پہنچ گئی۔۔۔

دو ماہ ہسپتال میں گزارنے کے بعد میں گھر واپس چلی گئی لیکن میری ڈاکٹر جمیل کے ساتھ ہر ہفتے متعین وقت پر ملاقات ہوتی تھی جہاں میری تمام پریشانیوں پر بات چیت کی جاتی تھی اور اس پر بھی کہ کس طرح مجھے اپنی الجھنوں سے نبرد آزما ہونا چاہیے۔ اسے آسانی سے پتہ چل گیا کہ میری بڑی الجھن میری جسمانی وضع تھی، خاص طور پر میرا چہرہ اور میری جلد کے نقائص۔ یہ کہنے کی ضرورت نہیں، کہ وہ مجھے بتاتے تھے کہ مجھے اپنے اندر زیادہ خود اعتمادی پیدا کرنی ہو گی اور جو کچھ میرے اندر ہے وہ میری ظاہری شکل و شباہت سے زیادہ اہم ہے۔ لیکن مجھے پتہ تھا کہ مجھے کس چیز کی ضرورت تھی! مجھے کم عمر دکھائی دینا تھا۔

ایک دن پھر میری بحالی شباب کے لیے کی گئی انگنت کوششوں اور خوبصورتی کے طریقہ کاروں پر عمل کرتے ہوئے (میں اقرار کرتی ہوں کہ میں نے اس پربہت رقم صرف کی) میں اپنی پرانی دوست نسیمہ سے ملی۔ میں نے اس کے سامنے اقرار کیا کہ بعض اوقات مجھے اس سے نفرت محسوس ہوتی ہے کہ میں کیسے نظر آتی ہوں، کیونکہ وہ سارا عرصہ میرے لیے واقعی بہت سخت تھا۔ میرے قصبے میں ہر کسی کوپتہ تھا کہ میرے نفسیاتی مسائل ہیں اور وہ سارا سارا دن میرے بارے میں گپیں مارتے گزار دیتے ہیں۔

میں نے نسیمہ کا ذکر کیوں کیا؟

Goji Cream تجربات

کیونکہ میں نے جب اسے دیکھا تومیں ششدر رہ گئی۔ وہ تو بہت حسین تھی: جھریوں اور باریک لکیروں کے بغیر، وہ ہشاش بشاش اور جوان لگ رہی تھی۔ ہم ایک ریستوران میں بیٹھے تھے اور مرد سادہ لفظوں میں اس پر سے اپنی آنکھیں نہیں ہٹا پا رہے تھے۔

ایک دفعہ جب ہم واک کر رہی تھیں تو ہم ایک سٹور میں چلی گئیں۔ میں ہاتھوں کے لیے چند کریمیں خریدنا چاہ رہی تھی۔ میں دنگ رہ گئی جب میں نے نسیمہ کو مختلف تزویقاتی مصنوعات خریدتے ہوئے دیکھا، جیسے ٹون، پاؤڈر، اور ہائی لائٹر (کیونکہ میں جانتی ہوں کہ یہ سب اشیاء جلد پر منفی طور پر اثر انداز ہوتی ہیں اور ڈھلتی عمر کے عمل کو تیز کرتی ہیں)۔ میں حیران تھی کہ وہ کس طرح اپنی جلد کو اتنی کامل حالت میں رکھ رہی ہے اور اس کے ساتھ وہ دیگر تزویقاتی مصنوعات بھی استعمال کر رہی ہے۔

اور آخر میں اس نے اپنے راز کا اقرار کر لیا: وہ استعمال کرتی ہےGoji Creamروزانہ۔ میں نے اس مصنوعے کے بارے میں پہلے کبھی نہیں سنا تھا۔۔۔۔ پھر اس نے مجھے بتایا کہ یہ ایک بہت اچھا ڈھلتی عمر کے اثرات روکنے والا مصنوعہ ہے اور اس عمل کے دوران آپ اپنی مرضی کے مطابق کوئی بھی چیز استعمال کر سکتی ہیں۔ ہاں میں جانتی ہوں! کہ اس پر یقین کرنا بہت مشکل ہے؟ اسی وجہ سے مجھے اس پر پہلے تو بالکل یقین ہی نہیں آیا۔ میرا خیال تھا کہ میں تمہاری جلد کی حتیٰ الامکان نمود کر سکتی ہوں، لیکن وہ بہت عظیم لگ رہی تھی اور ہمیشہ اچھے موڈ میں ہوتی تھی۔ دوسری طرف میں نے ہر ایک ڈھلتی عمر کے اثرات روکنے والا مصنوعہ استعمال کیا چونکہ مجھے احساس تھا کہ مجھے اپنی وضع قطح بدلنے کی ضرورت ہے۔ اور جب میرا سارا سارا دن برے موڈ اور غصے میں گزرتا تھا تو وہ ہمیشہ توانائی سے بھرپور نظر آتی تھی۔ اف میرے خدا میں تو حسد کی آگ میں جل کر بھسم ہو چکی تھی!

اس کے بارے میں دوسری بار سوچنے کے بغیر، میں نے کچھ رقم لی اور اسے خرید لیا۔۔۔ 14 دن بعد ہی میں کافی حد تک کم عمر لگنے لگی! میں جو دیکھ رہی تھی اس پر مجھے یقین نہیں آ رہا تھا! میری آنکھوں اور منہ کے گرد باریک لائنیں بہت تیزی کے ساتھ غائب ہو رہی تھیں جبکہ میں نے چٹ پٹے کھانے کھانا اور بغیر نیند کے راتیں گزارنا بھی نہیں چھوڑا تھا۔Goji Cream جعلی

میں اپنے پہلے دس سال گھٹانے کے بعد مزید خود اعتمادی کی حامل ہو گئی تھی: ) اور اس حقیقت نے میری سماجی زندگی پر یقیناً اثر کیا۔ میں نے اپنا زیادہ وقت دوستوں اور رشتے داروں کے ساتھ گزارنا شروع کر دیا یہاں تک کہ ایک آدمی نے مجھے باہر چلنے کی دعوت بھی دے دی۔۔۔۔۔

آئیے میں Goji Cream کے بارے میں مزید بتاؤں۔ وہ کہتے ہیں کہ یہ چہرے اور گردن کی جلد کو مختلف وٹامنوں، معدنی اجزاء اور امینو تیزاب سے لبریز کر کے جھریوں کو دوبارہ پڑنے سے روکتی ہے۔ جلد کی گہری تہ کے لیس دار مادے کی قدرتی پیداوار کی انگیخت کرتی ہے،Goji Creamجلد کو اسکی لچک اور جوانی کا رنگ نہائت کم عرصے میں واپس دلاتی ہے! آپ یہ کریم ہر 24 گھنٹے بعد استعمال کیجیے، بہتر طور پر سونے سے پہلے!

میں بجا طور پر اپنے نتائج پر فخر کر سکتی ہوں: میں نےچند تصاویر اپ لوڈ کر دی ہیں تاکہ آپ دیکھ سکیں کہ یہ حقیقتاً کام کرتی ہے۔ میں اس مصنوعے کی بہت شکر گزار ہوں کیونکہ یہ لوگوں کی اپنی الجھنوں کو مات دینے اور زندگی سے بھرپور مزہ لینے میں مدد کرتی ہے۔

مجھے آپ کو یہ بھی بتانا ہے کہ بہت محتاط رہیے! میں نے دوسری ویب سائٹس پر بہت سی جعلی مصنوعات دیکھی ہیں۔۔۔ آفیشل فراہم کنندہ صرف ایک ہی ہے۔ اسکی ویب سائٹ کا لنک یہ ہے!

Goji Cream – خواتین کے تجربات

گوجی بیریز میں شامل آمائینو ایسڈ میں طاقتور مائعِ تکسید خصوصیات ہیں، جو کریم کو 24 گھنٹے کے لیے مزید موثر طور پر کام کرنے کے قابل بناتا ہے۔ جلد کو گہرائی میں مرطوب اور جھریوں کی کمی ریکاڈ کرنے کو یقینی بناتے ہوئے آمائینو ایسڈ ٹرانسپیڈرمل نمی کے نقصان کو کم اور اسے جذب کرنے کے لیے اسفنج کے طور پر کام کرتا ہے۔

نئی زندگی: منفی 15 سال بغیر بوٹاکس کے

مقابلے کا فاتح سچی زندگی کی کہانیاں: خوبصورت کیسے بنیں

ہائے، میرے پیارے قارئین۔ میں آپ کو اپنی کہانی سنانا چاہوں گی کہ آپ دور دراز خوبصورتی کو کیسے تلاش کر سکتے اور آخر کار گھر پر ہی کیسے ڈھونڈ سکتے ہیں۔’

چلیے ایک دوسرے سے جان پہچان کرتے ہیں۔ میرا نام حنا تیمور ہے، میں 47 سال کی ہوں، میں لاہور میں رہتی ہوں۔

یہ میری کہانی ہے۔

ایک دن میں اٹھی، اپنے آپ کو شیشے میں دیکھا اور پھوٹ پھوٹ کر رو دی۔ میرے ماتھے پر گہری جھریاں تھیں، ناک اور ہونٹوں کے اطراف میں بڑی بڑی سلوٹیں، اور کھال پر چند ابھار بھی تھے – ایسا لگتا تھا کہ ایک سرد، خاکستری خزاں آ رہی ہو، لیکن دل کو جو چاہیئے تھا وہ تو گرمی اور روشنی تھی۔ نہ جانے کیوں، مجھے فوراً اس عورت کی کہانی یاد آئی جو تیونس میں موجود سپاء سیلونز میں اپنے چہرے کو نئی زندگی بخشنے میں کامیاب ہو گئی تھی۔ فرانس کی اس پرانی نوآبادی میں بہت سے تجربہ کار فرانسیسی ماہر تزویقات ہیں جو فرانسیسی نسخے استعمال کرتے ہیں۔ وہ فرانس والوں جتنے ہی پر اثر لیکن دو یا تین گنا سستے ہیں۔ لہٰذا تیونس کو سپاء کے چکر دنیا بھر، بشمول فرانس میں بہت کامیاب واقع ہوئے ہیں :- )

‘میرا خیال ہے مجھے خوبصورت ہونے کا حق ہے، ہیں ناں؟’ میں نے سوچا اور تیونس کے سفر کے بارے میں معلومات سمجھنا شروع ہو گئی۔ پہلی ٹریول ایجنسی میں مجھے تیونس کا ہاٹ ٹکٹ سفر پیش کیا گیا، پوری 50% کم قیمت پر! مختصر یہ کہ دو ہی دن بعد میں حمامات ریزارٹ میں بڑے سپا سنٹر Bio Azur میں موجود تھی۔ مقامی جادوگروں نے فوراً میرے چہرے اور جسم کا علاج کرنا شروع کر دیا۔ میں آپ کا وقت وہ تمام الگال اور کیچڑ میں لپٹنے کے تجربے، ہائیڈرومساج باتھ ٹبز وغیرہ کے بارے میں بتا کر ضائع نہیں کرنا چاہتی۔ یہ سب میرا موضوع نہیں۔ میں آپ کو یہ بتاؤں گی کہ انہوں نے میرے چہرے کا علاج کیسے کیا۔

کورس کو 12 دنوں کیلئے تشکیل دیا گیا تھا۔ شروع میں انہوں نے میرے چہرے کی ایک تصویر کھینچی، تاکہ مریض بعد میں بصری فرق خود دیکھ سکے۔ ایک پُرتعیش تزویقاتی کرسی میرا انتظار کر رہی تھی۔ آپ بس وہاں بیٹھتے ہیں اور راحت میں ڈوب جاتے ہیں۔ خاموش سی موسیقی چل رہی ہوتی ہے، ہوا خوشگوار مہک سے بھری ہوتی ہے، اور ایک عورت آپ کے چہرے پر مساج کرتی ہے ایک خوشبودار کریم کا۔ پورے عمل میں 15-20 منٹ لگے۔ یہ 12 دن تک جاری رہا۔ آخر میں – دوبارہ ایک تصویر۔ کہ یہ رہے آپ، اب آپ نتیجہ دیکھ سکتے ہیں۔

آنکھوں کے نیچے تھیلیاں، جھریاں، ناک اور ہونٹوں کے کناروں پر سلوٹیں بس غائب ہی ہو گئیں! اور ان کے ساتھ ساتھ 15 سال بھی! میں اتنی حیران اور پر جوش تھی کہ بس! میری تزویقاتی ماہر جو سالہا سال کی مشق سے اپنی مریضوں کی اس خوشی کی عادی ہو چکی تھی، میری طرف پیار سے مسکرا رہی تھی۔ میں نے اس فیس کریم کا نام یاد رکھ لیا جو اتنی موثر ثابت ہوئی تھی۔ اور وہ تھی Goji Cream.

اور واقعی، جب میں لاہور واپس آئی، تو میری تمام سہیلیاں میری تراش خراش دیکھ کر عش عش کر اٹھیں۔ مجھ پر واقعی سوالوں کی بوچھاڑ ہو گئی تھی! میں نے سب کچھ ایمانداری سے بتا دیا، لیکن دل کی گہرائیوں سے مجھے ۔۔۔۔ اداسی سی محسوس ہوئی۔ اپنے نئے چہرے کی خوشی کے پس منظر میں، میں نے اچانک اپنی ماں کی ایک اداس نظر دیکھی۔ مجھے سب کچھ فوراً سمجھ آ گیا۔ عورت کی عمر خواہ کچھ بھی ہو، وہ ہمیشہ عورت ہی رہتی ہے۔ اور ہر عمر میں وہ خوبصورت ہونا چاہتی ہے۔ لیکن ایک 71 سالہ عورت کو اکیلے تیونس بھیجنا کوئی اختیار نہیں تھا۔ میں نے اس کریم کے بارے میں سٹورز میں پتہ کیا لیکن کسی نے اس کے بارے میں سنا تک نہیں تھا۔۔۔

آخر پتہ چلا کہ ان کریموں کو یہاں بھی آرڈر کیا جاسکتا ہے۔

آدھا سال یونہی بیت گیا۔ اچانک ایک معجزہ ہو گیا! مجھے نیٹ پر ایک جانا پہچانا نام نظر آیا – Goji Cream! میں نے اس کے متعلق پڑھا، سب بالکل وہی تھا۔ البتہ پیکنگ وہ نہیں ہے، ویسی نہیں جو میں نے تیونس میں دیکھی تھی۔ اور قیمت کافی مناسب ہے۔ شاید تیونس میں وہ اتنی رقم سروس کی لیتے ہوں؟ مختصراً یہ کہ، مجھے شبہات تو تھے، لیکن میں نے پھر بھی آرڈر کر دیا! کیونکہ مجھے پتہ تھا کہ یہ کیسی لگتی تھی اور میں دیکھ چکی تھی کہ یہ کیسے کام کرتی تھی! اور اگر یہ وہی اصلی کریم تھی ، تو میں نے سرخرو ہو جانا تھا!

پیکج 5 دن میں ڈیلیور کیا گیا۔ میں نے فوراً اپنی امی کے ساتھ کورس شروع کر دیا۔ ویسے بھی، مجھے بالکل معلوم تھا کہ کیا کرنا ہے۔ ظاہر ہے، یہ سب میں نے پرسکون تزویقاتی کرسی، موسیقی اور اروماتھیراپی کے بغیر کیا۔ لیکن Goji Cream نے پھر بھی کام کر دکھایا۔ 12 دنوں میں میری امی 15 سال جوان ہو گئیں۔ گویا ہر دن ایک سال!!

میرے کام کے کچھ نتائج یہ ہیں:

میں نے فوراً آرڈر کر دیا 6 مزید ٹیوبز کا – اپنے لیے، اپنی امی کیلئے اور ایک دوست کیلئے۔ اتنا تو طے ہے کہ یہ سب کام آئیں گی! کیونکہ میں نے چہرے کی جلد کیلئے اس سے بہتر کوئی چیز نہیں دیکھیں۔ نتائج واقعی تیز ہوتے ہیں۔ کیا بات ہے!

تو یہ تھی میری کہانی۔ امید ہے میرا تجربہ بہت سوں کے کام آئے گا۔ عورت کو ہر عمر میں خوبصورت نظر آنا چاہیئے!

آپ 40 کی ہوتی ہوئی 25 کی کیسے نظر آئیں: نوجوانوں کے لیے سستی اور موثر ترکیب

Goji Cream فورم

ہیلو سب لوگو! میں نسیمہ ہوں، میں 40 سالہ اور سات بچوں کی ماں ہوں۔ میں مذاق نہیں کر رہی! لوگ مجھے عموماً پوچھتے ہیں: آپ کو یقین ہے کہ یہ آپکی اصل عمر ہے؟ میں عام طور پر جواب دیتی ہوں: مجھے اس پر اپنے ہونے کی طرح یقین ہے کہ یہ سب میرے ہی بچے ہیں۔ اور بری زبانیں جو مرضی کہتی رہیں آپ میرا یقین کریں میں نے کسی طرح کی پلاسٹک سرجری نہیں کروائی:)۔ جوانی کا راز بڑا آسان ہے – خوش رہیے، دنیا کو روشنی اور محبت دیجیے، اپنے آپ اور اپنے خاندان سے محبت کیجیے!

نگہداشت کی بات کروں، تو میں مہنگی کریمیں استعمال نہیں کرتی اور آرائش گروں پر بھی زیادہ اعتماد نہیں کرتی۔ میں اپنے ایک ہی، دفعہ کے آزمودہ تزویقاتی مصنوعہ کے ساتھ خوش ہوں۔ “Goji Cream” ہم کئی سالوں سے اکٹھے ہیں اور میں اس کا کسی بھی اور شے سےتبادلہ نہیں کروں گی۔ کیوں؟ اچھا، میں آپ کو بتاتی ہوں کیوں:)

30 کی دہائی والی کئی خواتین کی طرح، جھریاں میرے چہرے پر ظاہر ہو گئیں، جلد کی لچک ختم ہو گئی، اگرچہ میں اسکی پہلے والی تازگی بحال کرنے کی سر توڑ کوشش کر رہی تھی۔ میں نے در حقیقت جو بھی چیز مل سکتی تھی آزمائی: جیسے کریمیں، ماسک، آمیزے – مہنگے ترین سے لے کر سپر مارکیٹ سے عام ملنے والوں تک۔ پھر میں آرائش گروں کے پاس دوڑی دوڑی گئی۔ گھنٹوں کی مالش، چھیلنے، ٹیکوں کے بعد میں نے واقعتاً نتائج دیکھے۔ لیکن میں نے بہت جلد محسوس کر لیا کہ اگر میں نے یہ سب کچھ نہ چھوڑا، تو میں ہمیشہ کے لیے ان علاجوں کی محتاج ہو جاؤں گی۔ لڑکیو، میں آپ کو ایک راز کی بات بتاتی ہوں – آرائش گری کی صنعت تمام تر آرائش گری کے مراکز کی کمائی کے گرد گھومتی ہے، اور یہ آپ کو جوان رکھنے سے متعلق نہیں ہے! کوئی بھی جو کبھی بھی “ڈاکٹر” کے پاس گیا ہے اچھی طرح جانتا ہے کہ علاج ایک ہی مرتبہ جانے تک محدود نہیں ہوتا۔ وہ آپ کو 20 مختلف علاج بتائیں گےاور ہر علاج کے لیے 10 دورانیے، مزید برآں وہ آپک و گھر پر استعمال کی مہنگی تزویقاتی اشیاء خریدنے کی ترغیب دیں گے۔ یہ صحیح لگتا ہے؟ آپ سمجھتے رہے ہو میں کیا کہنا چاہ رہی ہوں، یہ سب جھوٹ ہے! جوان نظر آنے کا ایک آسان اور بہتر طریقہ بھی ہے اور یہ ہے ہر طرح سے مکمل کریم کی تلاش؛)

مجھے “Goji Cream” کے بارے میں “Goji Cream” )))۔ میں تو فوراً اس کی محبت میں گرفتار ہو گئی۔ صرف چند منٹوں میں اس نے میری آندھی اور سردی سے جلی ہوئی جلد کی اکھڑتی ہوئی تہوں کو سکون بہم پہنچایا۔ یہ مکمل طور پر نمود یافتہ، ملائم اور لچکدار محسوس ہوئی اور نظر بھی آئی۔ میں تو سنسنی سے پاگل ہو گئی! 🙂

میں آپ کے بارے میں تو نہیں جانتی، لیکن میں آن لائن اشیاء خریدنے کی عادی ہوں، یہ طریقہ تیز، نسبتاً آسان، اور سب سے اہم آپ ہمیشہ معیار کے بارے میں مطمئن ہوتے ہیں، بشرطیکہ آپ تیار کنندہ کے آن لائن سٹور سے ہی آرڈر کریں۔ اس لیے میں یہ جان کر، کہ “Goji Cream” کو گھر سے بھی مصدقہ ویب سائٹ کے توسط سے آرڈر کیا جا سکتا ہے، بہت خوش تھی .

اور چند دن بعد ہی، میرا ننھا سا پیکج میرے ہاتھوں میں تھا!

مجھے پہلی بار چھونے پر ہی یہ کریم بہت پسند آئی۔ لیکن اس لمحے میں اس کی بنیادی خاصیت سے واقف نہیں تھی۔ نہ صرف یہ ایک عمدہ مرطوب اور نمود آور ہے۔ اس کا نمایاں مجموعی اثر بھی ہے۔ ہر گزرتے دن کے ساتھ “Goji Cream” نے میری سنگھار میز پر سے بہت سے جاروں کی جگہ لے لی ہے۔ تمام کی جگہ ایک !!! : )))

یقیناً یہ جادو رات بھر میں وقوع پذیر نہیں ہوتا۔ مجھے اپنی بڑھتی عمرکے اثرات زائل کرنے میں تقریباً ایک ماہ کا عرصہ لگا۔ اب میں اپنے آپ کو آئینے میں دیکھ کر بہت خوش ہوں، اور یاد رکھیے یہ ہوا ہے کسی آرائش گر کی مدد کے بغیر! “Goji Cream” کی بدولت میں نے اپنی پونجی بچائی! میں اپنے چہیتوں پر پیسہ خرچ کر کے انہیں خراب کرنا پسند کرتی ہوں بانسبت اجنبیوں کو دینے کے: )

اچھا، میرے پیارے خوبصورت قارئین! میں نے اشتہاربازی میں کبھی حصہ نہیں لیا، پھر بھی میں پر زور طور پر “Goji Cream” کو کم از کم ایک بار استعمال کرنے کا مشورہ دیتی ہوں۔ ! مجھے یقین ہے کہ آپ کے لیے یہ پہلی نظر میں محبت والا معاملہ ہو گا۔ یہ جلد کی نگہداشت کے میدان میں حقیقی انقلاب ہے، یہ اصل میں آپ کی جوانی بحال کرے گی اور درجنوں مہنگے علاجوں کی جگہ لے لے گی! اور اس کی قیمت بھی بہت معمولی ہے!

آخر میں مگر اہمیت میں کمی کے بغیر، یہ ہے تیار کنندہ کی آن لائن دکان کا قیمتی لنک 🙂 اگر آپ نے یہ کریم استعمال کر لی ہے تو آئیے اس پر بحث کر لیں! میں آپ کے اپنے نتائج کے بارے میں سن کر بہت خوش ہوں گی!:)

“Goji Cream” آرڈر کیجیے

آرٹیکل ماخذ: http://www.health.com/

Content Manager

Just a normal guy living in the world of words and ideas. Gratuated dentist who ended up managing things I couldn’t imagine I would ever do. That’s my life moto: try everything until you find yourself. Passionate lover of comics. Okay, maybe engrained collector.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *